Tilpasset Jer

Jeres arbejdsdag er vores inspiration.

Indlevelse er det vigtigste element i Heartbeat Groups arbejde. Vi sætter en ære i at skabe en publikumsoplevelse med udgangspunkt i modtagerens univers. Vi kan eksempelvis spille vores numre på ting og objekter fra jeres verden, inddrage festens tema og firmaets værdier eller tage udgangspunkt i det fysiske rum for eventen. 

Gennem tiden er der talrige eksempler på, hvordan HeartBeat Group har løftet et forbløffet publikum med et show, skåret specielt til dem: Vi lavede et show på Hummels sportskollektion, spillede på Mortalins klangrige rottefælder og vi kokkerede for BC Catering til et beat lavet på deres køkkeninventar. 

Det er den grundige forberedelse, der skaber begejstringens rytme og giver jeres gæster et skub. Derfor starter samarbejdet altid med en god snak om, hvad formålet med vores optræden er. I nogle tilfælde kan det være relevant, med et besøg på jeres virksomhed, for at se nærmere på lokationen eller de ting, I ønsker skal inddrages. Herefter tilrettelægges et flow og et indhold, der både spiller på publikums verden og det rum, vi skal optræde i. 

Lad os tale om alle de muligheder, I har!
”Jeg vil gerne rose jer for jeres engagement, tilstedeværelse, nærvær, humor, professionalisme og fantasi.
At I formåede at lave et show, som var vores og I leverede det så nærværende, at jeg tror alle følte, at dette var helt specifikt til dem. Tak for det!”
HANNE LUKE, KOMMUNIKATIONSDIREKTØR, DANSK RETURSYSTEM
“Wauw – en oplevelse at have jer live, lige foran os, i øjenhøjde!
Jeres evne til at ’beate’ de mange betegnelser for diverse dokumenter, mens I spillede på slagtøj lavet af vores redskaber, gav os lige netop den start på vores Jubelfest 2019, vi i arrangementsgruppen gik efter.
Vi har efterfølgende fået så mange super skønne tilbagemeldinger fra kollegaerne.
Jeres entusiasme og energi er ganske enkelt uimodståelig.”

 

JETTE ZIEGLER, FORRETNINGSUDVIKLER MORTALIN
“HeartBeat Group greb opgaven med et meget åbent sind og så masser af muligheder. Det gjorde mig nervøs og rolig på samme tid – for det var ikke oplagte musikinstrumenter, de fik i hånden ved vores første møde.
Jeg var meget imponeret over professionalismen og kreativiteten hos HeartBeat Group, som kastede omkring sig med idéer. Hér var det blot min opgave at begrænse og indsnævre, så vi ramte det rigtige stemningsniveau og koncept.
Selve actet skabte stor opsigt blandt publikum – det var meget anderledes fra øvrigt indhold til showet, og det skabte en wow-effekt. Det var en rigtig god måde at lave noget anderledes på, som kom helt bag på publikum.”
LARS KRAG NYGAARD, MARKETING PROJECT COORDINATOR, HUMMEL SPORT

Udvalgte Cases

Udforsk vores univers

Publikum laver bodyclap
Involvering og Workshop
Workshop
Stompshow på gågaden
I Byen og på Gaden
I Byen og på Gaden
Stomp på scenen
Meget mere end et Show
Meget mere end et Show
Lods Hans plakaten
Lods Hans
Lods Hans
Musik på Hummels nye udstyr
Tilpasset jer
Tilpasset jer
Glade børn til en HeartBeat optræden
For Børn
For Børn